De fanfactor: waar contentmarketing echt om draait
Het ultieme doel van contentmarketing is niet ‘zichtbaar zijn’. Je wilt dat mensen fan worden van jouw merk. Maar hoe doe je dat?
De fanfactor: waar contentmarketing echt om draait Read More »
Het ultieme doel van contentmarketing is niet ‘zichtbaar zijn’. Je wilt dat mensen fan worden van jouw merk. Maar hoe doe je dat?
De fanfactor: waar contentmarketing echt om draait Read More »
Voor Stories by Praal doe ik regelmatig ghostwritingklussen. Ik schrijf dan in naam van iemand anders. Mijn eigen naam komt niet onder het artikel te staan. “Vind je het niet jammer dat je geen credits krijgt voor je werk als ghostwriter?” vragen mensen me vaak. Daar heb ik over nagedacht, en het antwoord is nee.
Waarom ik dol ben op ghostwriting, hoewel ik niet met de eer mag strijken Read More »
Ze is niet populair en niet charmant. Toch betovert ze. Volgens mij komt dat omdat ze ergens voor staat en dat consequent uitdraagt. Net als een sterk merk.
Wat Greta Thunberg en contentmarketing met elkaar gemeen hebben Read More »
Blog-abonnement Altijd goede content zonder zorgen Wil jij meer uit je bedrijfsblog halen, maar weet je niet hoe? Of ben je zo druk met je bedrijf dat je niet aan schrijven toekomt? Een blogabonnement biedt uitkomst. Voor een klein bedrag per maand heb je van je blog geen zorgen meer, alleen nog plezier. Een blog